вторник, 30 сентября 2014 г.

Свято "Моя бібліотеко! Ти мудрість всіх віків, хранителько добра" (відзначення Всеукраїнського дня бібліотек) 30.09.14р.

У читальному залі Малопавлівської сільської бібліотеки 30 вересня відбувся захід, який зібрав її кращих друзів: сюди завітали постійні читачі, працівники сільської ради, вчителі місцевої школи,будинку культури, народні майстрині.

Наші гості


У дружньому колі звучали вітання з нагоди професійного свята - Дня бібліотек:
                  Премудросте земна, бібліотеко!
                  Віват тобі, хранителько свята!
                  До тебе йдуть і зблизька, і здалека,
                  Щоб почерпнуть від тебе лиш добра.
 Вклоняюсь низько до твоїх порогів
 Моя відрадо, тут життя моє,
До тебе, рідная, ведуть усі мої дороги,
Я серце залишаю тут своє.
         

Працівники бібліотеки Сегеда Л.М. та Борисенко Л.О.
Свято приємне і добрими словами, і подарунками на згадку



Свято запамёяталося і ветеранам бібліотечної справи, і тим, хто зараз працює в Храмі книги. Квіти і святкові листівки, сувеніри - все це додало настрою і тепла у цей погожий осінній день.



Залюбки присутні переглянули розгорнуту книжкову виставку















 

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий